15 January 2012

new chapter!

hii!! assalamualaikum.. emm.. pejam celik pejam celik da nk msuk mggu ke tiga kan sesi persekolahan thn ni..wahh..mse mmg cpt berlalu..alhamdulillah..tahun ni nak msuk tahun ke-3 kot aku berkhidmat kt skolah skrg nih. byk kenangan n byk mende yg aku belajar kt sini..yesss.. kat tempat ni mmg banyak mengajar aku ape itu erti kehidupan sebenar.. klau nk cite smp esok mmg x akan habes okeyy! ehee.. just go with da flow.. enjoy da life rite? ;)

thn ni jadual aku kt skolah x berape nk cantek aku rse.. sbb kelas byk pg pastu ptg..tgh2 kosong.. x best kan! phewww.. masih byk ajar subjek pjk.(tetap n berpencen) wahh.. tp ckgu eh x gak fit2..kahkah.. belasahh..bg aku permulaan tahun 2012 ni agak mendukacitakan..tp x pe..hopefully dipenghujung tahun ni mendtgkan 1001 kegembiraan kt aku plk..aminnnnn!!! ehehe..sape tahu kan! mne tau kot2 aku dpt pindah skolah seremban ke.. dpt adiah percume lg ke.. dpt durian runtuh ke.. dpt suami ke..wahhh..ahaha. kla, c u then!~ luv u pe0ple! muah.muah.muah! daa!!~~~~ ^^


2 comments:

  1. ni mesti ko wat camni kt ank2 murid ko...ahaha

    ReplyDelete
  2. hohoo..mne de..klau yg da lupe tu den ulang yo sket2..hikhik.

    ReplyDelete