18 March 2013

review taman impian




hii..jom tgk progress taman impian aku utk thn ni..actually ni target thn lps yg agak terbengkalai..then aku proceed je la yg tahun lps punye impian..ahaha..senang bukan??hmmmphh..so ape da jd ngn 3 btg "pokok" yg aku tanam dlm taman impian tu skrg??

stakat ni pokok pertama dlm tmn tu da tumbuh tinggi..tggl nk tggu berbuah je x lame lg..moge2 dapat tuai dlm pertengahan tahun ni..insyaAllah.. perlu istiqamah. biar sikit janji bergerak ari2..huhu.

pokok ke dua; ehemm..pokok ni paling selalu terbantut..ahahahaha..sbb xde bg air n baja.aku biar je tanpa penjagaan.sbb tu terbantut dr tahun lps tu..tp skrg aku sdg berusaha utk bg perhatian kt pokok ni..yg ni pon kne istiqamah jgk..^^

pokok terakhir; masih dlm pemantauan..masih memerlukan bimbingan dlm penjagaan pokok ni..al maklumlah..sy petani amatur..moge2 pokok ni bole hidup subur dlm tman impian aku nih..kehkehkeh.

oklah..smp sini sje..mintak maappp utk sesape yg x paham post aku kali ni..agak SS sket...lol! oklah..bubbyeeeeee!!!!~~ ^^

No comments:

Post a Comment