19 December 2011

#1

taraaaaa..!!~~ see!! akhirrrrrnyerrrrrr!!! tulis gak entri yg pertama aku dlm blog nih.. ahaha..kan aku da kata..hikhikk.. konsep ape belog aku kali ni? belasah je laa kan..mungkin as a journal life aku je kot..mungkin blog aku kat sini byk cite pasal dunia aku kt skolah kott.. pasal peribadi tu mungkin ade mungkin xde..tgk keadaan...mood mcmne..dlu aku suke jgk taip2 kt blog ni..zmn2 pra dewasa dlu kan..sbb byk sgt mase n mende nk share nk cerite..tp since da keje nih byk mende plk den kne tapis.. kang laen cito eh.. dats why belog aku yg lps terpakse aku privatekn utk menjaga hak2 peribadi..cewahhh..hikhik..actually ni bkn laa blog yg pertama aku..da msuk yg ke3 rasenye..tp blog yg palinggggg aku syg opkos belog aku yg lpas! sbb byk simpan cite pasal zmn2 enjoy..zman2 suuuuweeett gitu..kla, merepek sudah.,dengan lafaz bismillah..sy tuan punye belog ini merasmikan pembukaan belog terbaru sy utk tontonan umum..ahaha.. LOL :))

2 comments:

  1. dengan lafaz bismillah aku nak jadi orang pertama yang komen kat blog ko hahaha

    ReplyDelete