22 December 2011

yeay!! PMR da kluar!


hii!! yeayy!! result PMR da kluar!! congratulation utk sesape yg dpt keputusan yg cemerlang dan yg tak berjaya tu usaha lg hokeyy ^^ jgn sedih2 ok..spm masih ade lg..yg berjaye tu plk jgn korg ingt da grandd gile la..x payah nk study bagai nk rak lg dah.. pmr nie sbg penanda aras nk pegi bidang mne je..ape2 pon yg paling penting..peperiksaan SPM..peperiksaan gergasi yg menentukn hala tuju ko lps sekolah mcmne..  :)

tahniahh jgk utk cikgu2 yg dah berjaya mendidik anak2 anda sampai ke tahap yg membanggakan.. n perjuangan kita masih belum selesai n mungkin x pernah selesai utk terus mendidik anak2 bangse utk terus berjaya.. tingkatkan usaha, lipat kali gandakan semangat!! (ahahaha..pesan utk diri sendiri jgk ni)

actually thn ni aku x ngajar kelas pmr ni..so, x de laa excited sgt nk tau result dak2 ni..stakat tau gitu2 cukup laa kan..lg pon aku bknnye knal sgtt dak2 pmr thn ni...tp bile tgk dak2 ni amek result tetbe aku rase x sabar plk nk tggu result spm thn ni kuar..seriusss!! sgt x sabarr.. nk tgk mcmne produk pertama aku..gile excited+risau ok! mcmne laa dorg agaknye kan? hopefully dak2 nie berjaya..aminnnn!!huhuuu.. berharap sgt result dorg dpt motivate diri aku utk terus bersemangat membina kerjaya nie..sbb thn ni aku mmg rse down sgt3!! klau boleh aku nk buang perasaan itu jauh2..xmo sedih2 lg dahh...n klau boleh aku nak enjoy n terus enjoy mengajar bdk3 nie..huhuu..haittt!! gambate cik aien!!~



No comments:

Post a Comment