31 December 2011

Selamat Tinggal 2011!


hii..jom type laju2..klau slow nnt tetbe da msuk thn baru plk kan..ehehe ^^ just wanna say g00dbye to 2011.. huhu..actually thn ni byk dugaan kottt utk aku.. byk air mate da menitis kt bumi bertuah nih esp kt tanah palong.. byk dugaan yg kne aku harungi..ade yg lepas..ade yg x lepas.. hopefully tahun depan aku dpt harungi sume ni dgn tabah! *harap sgt2!!* so, utk thn depan aku kne mulekan ngn azam baru..semangat baru okey!! nnt aku list down kan wishlist or target aku utk next year.. spt rncgn mengajar jgkkn kne ade objektif. pastu refleksi pengajaran.. refleksi target hidup utk thn ni aku rase tak tercapai mcm thn sblum nih.. mungkin x de rezeki lagi..tp xpe.. kte carry forward ke thn dpn ye.. mudah2 dipermudahkn..aminn. pasal jodoh plk..ntahlah..aku x boleh nk bg ape2 komen utk mase skrg..insyaAllah..klau ade jodoh adelah.. tidak mahu berharap..doakan yang terbaik utk aku ok..hehe.. :) salam.

No comments:

Post a Comment